22 Mart 2012 Perşembe

İngiltereden Iste Sana Gelsin

Merhaba Arkadaşlar,
Özellikle elektronikten ziyade kozmetik ya da hediyelik esya ya da su anda aklima gelmeyen baska alanlarda ulke girislerinde adetin sıkıntı olmadığı ürünleri cüzi bir ücret karşılığında buradan yani Ingiltere'den alıp Türkiye'ye size teslim ediyorum.

İstediğiniz herhangi bir ürünü herhangi bir Ingiltere internet sitesi üzerinden ister kendiniz alın ister ben alıp size teslim edeyim:

Çalışma şekli ise şu şekilde olacaktır :
---Eğer ürünü kendi paranız aracılığı ile bir şekilde Türkiye üzerinden ödeme yapabiliyor ve satın alabiliyorsanız ürünü alıp benim İngiltere adresime teslimatı isteyeceksiniz ve ben de size bunun iletimini sağlayacağım.
---Eğer ürünün alımını da bizzat buradan ben yapacak isem ürünün minimum %30 luk karşılığı benim Türkiye banka hesaplarıma ürün teslim edilmeden aktarılacak ve ürünün teslimi sırasında da tamamı teslim edilecektir.


Aklınıza takılan sorular için benimle irtibata geçebilirsiniz :
İletişim için : ingilteredenistegelsin@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder